نحوه ی ساخت استیکر های تلگرام

امتیاز دهید

نرم افزار تلگرام یکی از چندین نرم افزار پرطرفدار پیام رسان در بین کاربران سیستم عامل اندروید و iOS می باشد. با استفاده از این نرم افزار کاربران قادرند تا در یک محیطی کارپسند عکس ، فیلم ، موزیک ، فایل های متنی خود را با سرعت بالا بین دوستان خود در جاهای مختلف دنیا به اشتراک بگذارند و با آن ها به گفتگو بپردازند.این نرم افزار با قابلیت ها ، سرعت بالا و نیز به علت استفاده ی حجم کم از ترافیک توانسته در بین کاربران محبوب شود. یکی از قابلیت های جدید و پرطرفدار بین کاربران افزودن و ساختن استیکر می باشد. شما قادرید تا با کمی آشنایی با نرم افزار فتوشاپ استیکرهای شخصی خود را بسازید و آن ها را برای دوستان خود ارسال کنید. در ادامه می خواهیم تا مراحل ساخت استیکر ار به شما آموزش دهیم.

در تلگرام استیکرها را می توان به دو روش موقت و دائمی ساخت. برای استیکر موقت شما کافی است تا telegram.me/clippy را در مرورگر دستگاهی که telegram بر روی آن نصب است، جستجو کنید و روی send message کلیک کنید و یا در تگلرام clippy@ را سرچ کنید. عکس مورد نظر خود را با فرمت jpg و یا png را ارسال کرده و درعرض چند ثانیه عکس را به استیکر تبدیل می کند. پس از آن قادرید تا استیکر را برای دوستان خود ارسال کنید. استیکر های ساخته شده با این روش موقتی بوده و در جایی ذخیره نمی شود.
در صورتیکه می خواهید استیکر ساخته شده را خود و دوستانتان ذخیره کنید، باید آن را به صورت دائم بسازید. برای این کار بر روی عکس خود با فتوشاپ افکتهایی بیافزایید تا زیباتر جلوه کند.

sticker bot را اد (add) کنید. جهت add کردن از لینک stickers@ استفاده کنید.با ارسال پیام Hi این ربات دستورالعمل های خود را ارسال می کند.

عبارت newstickerpack/ ارسال کنید. در پاسخ از شما می خواهد تا برای پک استیکر خود نامی را انتخاب کنید. نام مورد نظر خود را ارسال کنید .

در مرحله ی بعد ربات از شما یک emoji ( استیکر پیش فرض ) برای استیکر می خواهد که در صورت لود نشدن استیکر ، emoji پیش فرض نمایش داده می شود.

پس از ارسال emoji عکسی را که آماده کرده اید به عنوان یک فایل ارسال کنید.  دریافت پیام …congratulation از طرف ربات نشان دهنده ی پذیرفته شدن استیکر شماست. می توانید با تکرار مرحله ی ارسال emoji به بعد استیکرهای بیشتری را بسازید.

پس از پایان یافتن استیکرها ، عبارتpublish/ را برای ربات ارسال کنید. در آخرین مرحله کافیست تا یک نام را برای ساخت لینک دانلود استیکر انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نام انتخابی نباید در تلگرام تکراری باشد. ربات در نهایت لینک دانلود استیکر را برای شما ارسال می کند. شما قادرید آن را دانلود کنید و لینک دانلود را برای دوستان خود ارسال کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده