• اخبار
  • ورود بازیهای پلی استیشن به اندروید

ورود بازیهای پلی استیشن به اندروید

امتیاز دهید

طبق گزارش وال‌استریت ژورنال، سونی رسما اعلام کرده که قصد دارد تعدادی از بازی‌های محبوب پلی‌استیشن را تا پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۸ به سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS بیاورد.

در ادامه گزارش آمده است که یکی از کمپانی‌های تابع سونی به نام ForwardWorks وظیفه ساخت این بازی‌ها را بر عهده گرفته و قصد دارد پنج یا شش بازی پلی‌استیشن را برای دو سیستم‌عامل محبوب موبایل عرضه کند. در گزارش تنها به این نکته اشاره شده که این عناوین تا قبل از ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهند شد اما به این موضوع که اولین عنوان در چه تاریخی عرضه می‌شود اشاره‌ای نشده است.

نشریه وال‌استریت ژورنال به این موضوع اشاره کرده که سود حاصله از بازی‌های موبایل نسبت به بازی‌های کنسول خانگی در ژاپن بیشتر بوده و تصمیم گرفته شده توسط سونی منطقی به نظر می‌رسد.

تمام این عناوین ابتدا در ژاپن عرضه شده و سپس راهی دیگر بازارهای آسیا خواهند شد. اگرچه هنوز به عرضه شدن این بازی‌ها در اروپا و آمریکا اشاره‌ای نشده است. اوایل امسال گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه برای اولین بار در تاریخ آمریکا بازی‌های موبایل نسبت به کنسول‌های خانگی و همچنین کامپیوترهای شخصی توانسته‌اند سود بیشتری برای سازندگان به همراه داشته باشند.

سونی نیز یکی از قطب‌های ساخت بازی و کنسول‌های خانگی بوده و نقش مهمی را در صنعت بازی‌سازی ایفا می‌کند و وارد شدن این کمپانی به ساخت بازی‌های موبایل آن هم به‌صورت جدی دور از ذهن نبود. متاسفانه هنوز مشخص نشده است که سونی قصد دارد کدامیک از عناوین خود را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه کند اما انتظار می‌رود عناوینی مانند The Last Guardian ، IQ: Intelligent Qube و Hot Shots Golf راهی تلفن‌های هوشمند کاربران شوند.

در طرف دیگر، نینتندو، بزرگ‌ترین رقیب سونی، چندین عنوان را برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرده و انتظار می‌رود حضور این کمپانی در عرصه ساخت بازی‌های گوشی پررنگ‌تر شود. با این حساب قرار است شاهد یک رقابت کلاسیک دیگر میان سونی و نینتندو باشیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده