چرا دیجی تعمیر؟

امتیاز دهید

با ذکر چند مورد ساده به شما همراهان گرامی توضیح خواهیم داد که چرا دیجی تعمیر را انتخاب فرمایید :

  • چنانچه چندین دستگاه شما دچار خرابی شده باشد،با توجه به گستردگی طبقه بندی کالاهای قابل تعمیر در مرکز تعمیرات دیجی تعمیر،قادر خواهید بود به صورت همزمان در یک مکان،اقدام به تعمیر آنها نمایید و مشکل مراجعه به تعمیرگاههای متعدد را (که نیازمند صرف هزینه و زمان بیشتر است ) مرتفع سازید . برای مثال می توانید در یک زمان لپ تاپ (کالای دیجیتال) ،ماکروفر(کالای خانگی)،دوربین مدار بسته (کالای سمعی بصری) ،کنسول بازی(کالای سرگرمی) خود را به ما بسپارید و پس از تعمیر، تمامی کالاها را با هم و یا در صورت تمایل جداگانه دریافت نمایید .لذا در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی خواهید نمود .
  • با توجه به امتیاز ثبت آنلاین کالا در وبسایت دیجی تعمیر، شما میتوانید از پیک مورداطمینان ما جهت ارسال و دریافت کالای خود برخوردار شده و بدون مراجعه به مرکز ، روشی آسان و ایمن را برای تعمیر کالای خود تجربه نمایید . برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید .
  • پس از بررسی کالا ، توسط کارشناسان از مواردی همچون هزینه تعمیر و …مطلع خواهید شد و در صورت تایید موارد گزارش شده ، ادامه روند تعمیرات انجام خواهد پذیرفت.
  • با توجه به عدم امکان تست برخی از کالاهای تعمیر شده در مرکز تعمیرات دیجی تعمیر ( برای مثال هلی شات، کوادکوپتر، اسکوتر برقی، گیرنده ی دیجیتال، کامپیوتر صنعتی، ماینر، دستگاه جوش اینورتر، تجهیزات استودیو )شما میتوانید پس از هماهنگی با کارشناس مورد نظر از مهلت تست در بیرون از مرکز تعمیرات دیجی تعمیر برخوردار شوید .
  • در این مرکز، کارشناسان هر بخش از تعمیرات، با بهره مندی از سابقه ای درخشان و تجربه ای طولانی، در صورت وجود ریسک در تعمیر کالای مورد نظر با توضیحاتی ساده بهترین راه حل را جهت صرفه جویی در زمان و بودجه ی شما ، پیشنهاد خواهند داد .
  • در صورت عدم تعمیر کالا ( غیرقابل تعمیر بودن کالا) علی رغم صرف زمان و هزینه توسط کارشناسان دیجی تعمیر ، بدون پرداخت هیچ وجهی کالای خود را دریافت خواهید نمود .
  • پیشنهادات و انتقادات سازنده شما همراهان گرامی در راستای جلب رضایت مشتریان ارجمند ، بررسی و تا حد امکان اجرا خواهد شد .

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

تفاوت گرامافون های جدید با قدیمی

بررسی کلی گرامافونهای همه کاره جدید و تفاوت آن با گرامافونهای قدیمی

در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت گرامافون های قدیمی با جدید آشنا کنیم. شاید فکر کنید که …

مشاهده
انواع دستگاه های تصفیه هوا

کلیاتی درباره دستگاه تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوا یا دستگاه تمیزکننده هوا دستگاههایی هستند که از یک یا چندین فیلتر داخلی و فن تشکیل شده اند تا ذرات ریز معلق در محیط ، بوی نامطبوع و دود را از هوا در یک اتاق جذب کنند سپس هوای تصفیه شده به داخل اتاق بازگردانده می شود.

مشاهده
همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

همه چیز درباره مایع ریز اتوماتیک

مایع ریز یا به اصطلاح صابون ریز اتوماتیک یک دستگاه بهداشتی است که برای شستشوی دست ها در حمام ها، توالت ها، رستوران ها، ادارات، بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود.

مشاهده

نمایندگی JBL و معرفی این برند

در این مقاله می خواهیم به نقد و بررسی کامل تجهیزات JBL و خدمات ارائه شده توسط این برند محبوب بپردازیم.

مشاهده